NY VISUEL IDENTITET

Med en kæmpe portion lækkersult og udbredt grad af forretningsmæssig naivitet og en personlighed, der kendetegnes ved at udfordre alt omkring sig, bestemte politibetjenten fra stenbroen, Asbjørn Diemer, at revolutionere snolderiet.

Han mente (og mener stadig), at cravings for alt det, der smager godt, SAGTENS kan være foreneligt med et sundt liv. 


I dag opererer vi, ved COCOHAGEN, konstant og fokuseret mod målet at forbedre smag og sensorik ved aktivt at tilvælge kvalitet og bæredygtighed. Vi har modet til at gå forrest og en fuldstændig ukuelig upåvirkelighed fra andres normer.
Det resulterer i COCOHAGEN plantebaserede kakaotrøfler – og de er verdens lækreste.

Alt dét afspejles nu også i vores visuelle identitet: Kondenseret til 3 x 8 centimeter – komplet kompromisløs konfekture, økologisk, plantebaseret og produceret i Danmark: 

COCOHAGEN, ny folie

 

‘COCO’ har alle dage refereret til kakao.
‘HAGEN’ til vores nære forhold til stedet, hvor vi oprindeligt kommer fra. 

‘Bird’, den frie fugl med det frie valg, der naturligvis har valgt at
bosætte sig ved os, kommer I til at høre meget mere om.

Feat. @pearlfisher.

#dyrkdetselv #smagselv

 

cocohagen gif

 

Skriv en kommentar

Alle kommentarer bliver modereret inden de bliver publiceret.

Køb nu