Vi bliver ofte spurgt //
FAQ
Vi vil supergerne hjælpe dig uanset hvad din henvendelse drejer sig om og vi håber at hjælpe dig lidt på vej ved at besvare de oftets stillede spørgsmål her. Du skal til hver en tid være velkommen til at kontakte os i formularen nedenfor.

Hvornår bliver min pakke leveret?
Vi pakker dagligt (mandag til fredag) og får hentet pakker fra GLS og DAO to gange om ugen - vi bestræber os derfor på, at få sendt din pakke afsted indenfor tre hverdage. Du får besked per mail, når din pakke er på vej eller klar til afhentning i vores butik – alt efter, hvilken leveringsmetode, du har valgt.
Vi kan ikke garantere for en fast leveringstid med GLS eller DAO, men vi oplever som oftest, at du har din pakke i en pakkeshop dagen efter, den er hentet hos os. Forsendelser til erhvervsadresser og hjemmeadresser kan godt tage lidt længere tid.
Kan jeg annullere eller ændre min ordre lige efter jeg har bestilt?
Hvis du ønsker at lave ændringer eller annullere din ordre lige efter du har lagt din bestilling så skriv til os på webshop@cocohagen.dk. Så hjælper vi dig så hurtigt vi kan, vi håndtere ordre hele tiden så vi vil gøre det bedste for at hjælpe dig. Hvis din ordre allerede er sendt afsted, så henviser vi til vores returpolitik.
Min pakke er blevet sendt retur fra pakkeshop - hvad kan jeg gøre?
Hvis du ikke har fået hentet din pakke i tide fra den pakkeshop som du har bestilt til, bliver pakken sendt retur til os. Der er to måder hvorpå du kan få din pakke - afhente den i vores butik på Humlebæk Strandvej 71 i Humlebæk eller vi kan sende pakken til dig igen. Hvis vi sender pakken tilbage til dig - efter vi har modtaget den igen - så sender vi dig en mail hvor vi beder dig betale den fragt som det koster at sende pakken afsted igen.
Jeg har ikke modtaget min ordre
Hvis din ordre ikke er dukket op selvom du har fået afvide at den er på vej. Så kontakt os på webshop@cocohagen.dk eller i kontaktformularen og oplys dit ordrenummer, så skal vi nok hjælpe dig med at finde frem til den.
Jeg mangler noget i min bestilling
Hvis du mangler noget i din bestilling så kan det skyldes to ting; at vi har lavet en fejl eller at den del af ordren er forsvundet under transporten. I begge tilfælde skal vi nok sørge for, at du får dine vare. Skriv til os på webshop@cocohagen.dk eller benyt kontaktformularen. <
Udsolgt variant - hvornår kan jeg købe den igen?
Fra tid til anden er nogle af vores Cocohagen udsolgte og da vores in-house håndholdte produktion er drevet af menneskehænder, så kan der godt gå en dag eller to før, at den udsolgte variant er på lager igen. Lige så snart vi kender datoen for hvornår, så sørger vi for at skrive det på siden for produktet.
